maandag 25 mei 2009

Digitale Bibliotheek ONIDV2A Les 11

Vandaag hebben we ding 18, 19 en 20 behandeld,

Ding 18,
Vind ik zelf best handig. Je kunt bij houden wat je hebt gelezen en er met andere mensen over praten. Dit zou ook leuk voor leden van de bibliotheek om te doen (de meeste doen dit al)

Ding 19,
Ik vindt dingen zoals hyves niet echt geweldig. Ik heb liever vrienden waar ik direct iets mee kan doen. Maar het is wel handig om dingen aan iedereen te laten weten of te zien.
Ook vanwege dit is het misschien handig voor bibliotheken (om hun acties en activiteiten op te laten weten).

Ding 20,
Vind ik personelijk niet echt fijn. Je MP3 of gewoon de radio en cd's luisteren vind ik allemaal fijner. En ik ook niet echt het nut er van in.
Maar voor de bibliotheek (als ze een algemeen account hebben) kan het handig zijn want je krijgt ook informatie over de bands en artiesten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten