maandag 8 juni 2009

Digitale Bibliotheek ONIDV2A Les 12

Voor ding 21 moesten we My discoveries en Worldcat gaan proberen;

bij My discoveries heb ik de volgende boeken toegevoegd:
Heksen en Toverij
De laatste wachter
Harry Potter en de relieken van de dood
Gebeten
Elfquest

en bij worldcat:
Phil Collins
Biografie van Freddie Mercury
Essential classic X-Men. Vol. 3
The amazing Spider-Man. Volume
Era

Ding 22
Futer check bibliotheken:
De schrijver van dit artikel heeft het over dat de toekomst van de bibliotheek.
  1. De bibliotheek gaat de videotheek achter naar (verdwijnt door te weinig meer waarde)
  2. De bibliotheek gaat het museum achterna en wordt een toeristentrekpleister.
  3. De bibliotheek gaat het café en de school achterna. (als ontmoetingsplaats etc.)
  4. De bibliothecaris als DJ en psychotherapeut.

Als ik dit zo lees wordt ik nog al niet gedeprimeerd. Als dit waar is dan zit ik zonder baan voordat ik begonnen ben :-(

Ik vind dan ook dat de bibliotheek organisatie hier ook iets aan moet doen om de toekomst van de bibliotheek te waarborgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten