maandag 8 juni 2009

Digitale Bibliotheek ONIDV2A Les 13

Ding 23
- Wat waren je favoriete Dingen die je onderweg hebt leren kennen en gebruiken?
Flickr en Delecious
- Wat heeft dit leerprogramma "gedaan" met jou en met de organisatie waar je werkt?
Het heeft er voor gezorgt dat ik nog vaardiger ben in het digitale werk en daar heeft mijn organisatie voordeel van.
- Waren er dingen die je verrasten, als oververwacht resultaat van dit programma?
Niet echt verrast wel een paar dingen waar ik weinig van wist maar geen verrassingen.
- Wat kan er gedaan worden om 23 Dingen te verbeteren?
Alle ontwikkelingen bij houden en de dingen blijven update.
- "23 Dingen is voor mij een leerzaam ervaring en handig om meer over te weten"
- In de toekomst gebruik ik mijn weblog voor als ik met mensen over een zelfde leifde wil hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten